Dynamic Remarketing - o co chodzi?

Autor ,

Na pewno nigdy nie zastanawialiście się co to jest remarketing, bo nikt o zdrowych zmysłach tego nie robi. Mimo tego w ostatnim badaniu wiedzy accountów w agencjach digital wyszło, że 99% osób wie co to jest remarketing, ale nie powie. Być może z powodu wrodzonej nieśmiałości?

Jednak przychodzi taki moment, że trzeba zabłysnąć erudycją. Tym bardziej, jeśli klientem jest firma z dziedziny e-commerce, czyli właściwie każda. No i tu przychodzi moment kiedy możemy zacząć czytać zawiłe zagraniczne blogi, zwykle w języku lengłuidż. Zakładając, że nasz angielski jest na poziomie doskonałym, a znajomość pojęć reklamowych na co najmniej dobrym, będziemy w stanie pochłonąć bardzo wiele informacji i część z nich zrozumieć. Zadowoleni pójdziemy do klienta i... okaże się, że właściwie to on nas nie rozumie. 

Dlatego przygotowaliśmy pomoc naukową - infografikę wyjaśniającą w prostych żołnierskich słowach (i po polsku oraz z ikonkami) jak działa Google Dynamic Remarketing. Oczywiście zawiera ona bardzo dużo uproszczeń, ale w końcu - to tylko pomoc graficzna do wyjaśnienia modnego zjawiska.