Social media manager, czyli cały dzień na fejsie

Autor ,

Cały dzień na Facebooku spędza niejeden człowiek w marketingu. Niektórym nawet za to płacą - nazywają ich Social Media Managerami. Tylko co oni właściwie robią? Dlaczego wrzucenie zdjęcia kotka zajmuje tyle czasu? I jeszcze są wspomagani przez agencję social media? Co oni właściwie robią, poza czytaniem głupich żartów i oglądaniem śmiesznych filmów?

Odpowiedź nie jest łatwa. Social Media Manager zajmuje się codziennie bardzo wieloma sprawami, poza śledzeniem wpisów na profilach społecznościowych firmy. Myśli, projektuje, tworzy, odpowiada na komentarze, bloguje, bada, słucha, komunikuje się, planuje kampanie, buduje społeczności, analizuje. Czasem wypije kawę, ale to przecież nie zbrodnia. Jego tydzień pracy jest wypełniony po brzegi mimo tego, że wcale nie zajmuje się tym, czym zajmuje się agencja social media - pilnowanie działań i grafik tworzonych przez agencję to tylko niewielka część jego pracy.


Sprawdź co robi Twój Social Media Manager:



Prawda, że to musi zajmować trochę czasu? Oczywiście siedzi też na własnym fejsie, Twitterze, Instagramie i blogu, ale przecież musi się dobrze orientować w trendach, żeby być efektywny w swojej pracy.

A tak poważnie mówiąc - zobaczcie ile jest w tym wszystkim pracy i ile można zaoszczędzić dzięki naszemu oprogramowaniu Inbound Cloud. Jeśli zarządza się wszystkim z jednego miejsca, jeśli łatwo można zamówić dowolne zdjęcie, infografikę, czy artykuł - to znacząco skraca czas pracy i podnosi jego efektywność. Dodatkowa opieka dobrego accounta również nie zaszkodzi, nie mówiąc już o ciągłym newsfeedzie źródeł powiązanych z naszą tematyką przez słowa kluczowe. Pomyślcie o tym i zaproście nas na prezentację - na pewno nie odmówimy.



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Social Media

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU