10 śmiesznych gifów na blog firmowy

Autor ,

Content marketing nie musi być zawsze rzeczowy i poważny. Blog firmowy powinien wywoływać emocje, pokazywać ludzką twarz firmy, a nie tylko wiedzę ekspercką. Raz na jakiś czas śmieszny przerywnik dobrze robi.

Wdzięcznym narzędziem do tego są GIFy. Przy obecnej prędkości łączy i technologii, są to praktycznie kilkusekundowe nieme filmy. Ich plusem jest to, że spokojnie mogą być oglądane w pracy, w szkole, na telefonie oraz w każdej innej sytuacji. Są krótkie, więc teoretycznie nie zajmują dużo czasu. Właściwie mają same plusy i jeden minus - nie chodzą na Facebook, więc pozostaje publikowanie ich na blogu firmowym. Chyba, że nasz grupa docelowa siedzi głównie na G+ - tam działają bez problemu.
Wykorzystanie GIFPanuje przekonanie, że większość gifów należy do kategorii którą nazywam "przewróconym kotem". Czyli są to GIFy ze zwierzakami, które widowiskowo upadły, albo potrafią zrobić jakąś sztuczkę. Fajne, ciekawe, ale z punktu widzenia bloga firmowego - nic nie wnoszące i nie powiązane z działalnością profesjonalną. Ale grzebiąc w pozostałych można znaleźć prawdziwe perełki. Ich wykorzystanie wzbogaci komunikację firmową, dając czytelnikom chwilę wytchnienia od tekstów okołoproduktowych. Przyjrzyjmy się zatem gifom tematycznym:

Coś dla bloga modowego, czyli brazylijski serial w wydaniu obuwniczym:

 

 

Blog o ciekawych eventach, czyli każdy lubi się czasem pobawić:

 


Blog motoryzacyjny, czyli hot wheels na żywo:

 

Blog firmowy - motoryzacja, czyli uważaj na ptaki:

 

 

Blog firmowy Durex?

 

 

Trochę o BHP na blogu firmowym Reebok?

 

 

Szybkie pociągi to ilustracja do bloga firmowego PKP:

 

 

Znowu blog marki modowej, czyli uwaga na mylące kolory:

 

 

Blog firmowy Hilti? Narzędzia tylko dla profesjonalistów:

 

 

Blog firmowy biura podróży, czyli ostrożnie na wakacjach:

 

 

Nie bójcie się wykorzystywać gifów, śmiesznych filmów, obrazków. One tak naprawdę mówi, że Wasza marka jest fajna, ludzka i przyjazna. Pokazuje odbiorcom dystans do produktu i pozwala polubić firmę. A przy okazji rozpowszechniamy twórczość internetowych artystów, pozwalając im dotrzeć do szerszej publiczności.



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Content Marketing
TAGI: blog firmowy

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU