Twojarownowaga.pl – jak dzięki celebrytom Jurajska buduje swój brand content

Autor ,

Rynek wód mineralnych nie jest łatwy pod względem komunikacji marketingowej. Poszczególni gracze osadzają ją wokół ekologii i działań CSR. Marka Jurajska stworzyła narrację, która pozwala jej się wyróżnić na tle konkurencji i wzmacnia wizerunek jako eksperta. Wywiady ze znanymi osobami przeprowadzane przez Karolinę Malinowską to jeden z ciekawszych elementów serwisu twojarownowaga.pl marki Jurajska. Portal stanowi przykład na to, jak tworzyć udany brand content.

Nowa komunikacja 

Jakiś czas temu marka Jurajska rozpoczęła zmianę wizuerunku i sposobu komunikacji. Tradycyjne działanie reklamowe poszerzyła o video content. Seria ekskluzywnych wywiadów prowadzonych przez prezenterkę Karolinę Malinowską z gwiazdami muzyki i kina była w 2015 roku stałą częścią sobotniego wydania „Pytania na Śniadanie” (TVP 2). Wywiady emitowano także w kanale Youtube oraz serwisie twojarownaowaga.pl. Bohaterami rozmów byli m.in. Beata Pawlikowska, Paweł Deląg, Maciej Musiał czy Anna Cieślak.

Pomysł na brand content

Jurajska osadzając narrację wokół tematu work-life balance zbudowała wrażenie, że oferowany przez nią produkt jest czymś więcej elementem stylu życia. Poradnikowy portal twojarownowaga.pl oprócz interesujących wywiadów zawiera artykuły z różnych dziedzin, np. zdrowia, urody, aktywności fizycznej, psychologii. Z serwisu użytkownicy mogą dowiedzieć się, jak znaleźć złoty środka między życiem prywatnym a pracą. Życie w zgodzie ze sobą stały się big idea marketingowej narracji marki Jurajska. Główny przekaz kampanii Jurajska pomaga utrzymać równowagę w Twoim organizmie i w Twoim życiu odnosi się do produktów marki, a dodatkowo został wzmocniony przez content marketing. Dzięki temu Jurajska zbudowała swoją wiarygodność i nowy wizerunek i brand content.

Atrakcyjny content marketing

W budowę contentu portalu marki została zaangażowana redakcja (redaktor prowadzący trzech dziennikarzy, czterech ekspertów (trenerzy biznesowi, psychologowie, dietetycy, trenerzy personalni). Ambasadorką kampanii była Karolina Malinowska. Dodatkowo plejada znanych nazwisk w wywiadach  sprawiła, że zarówno serwis jak i sam brand zaczął być lepiej postrzegany. Znani rozmówcy mimowolnie zostali włączeni w narrację prowadzoną przez markę. Ponadto Jurajska stała się ekspertem w oczach Klientów, co wzmocniło jej wiarygodność.

Jurajska zadbała także o benefity dla użytkowników serwisu. Mogą oni wypełnić test, który podpowiada im, w jakiej sferze życiowej ich równowaga została zachwiana. Portal posiada newsletter oraz stronę na Facebooku. Sprawdźcie sami:http://twojarownowaga.pl/ Brand content marki Jurajska to strategia długofalowa, która może być modyfikowana w następnych latach.

 

 

 



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Content Marketing
TAGI: Jurajska

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU