Green Eyed World – 20 odcinkowy miniserial emitowany na kanale YouTube przedstawiał życie Katie Vogel, jej relacje i pierwsze kroki w muzycznym świecie. Kandydatka do serialu została przesłuchań talentów. Kilkuminutowe odcinki Green Eyed Word były emitowane przez pół roku. Główna bohaterka komunikowała się z widzami za pośrednictwem bloga wideo i social media. Marka Sprite wykorzystała możliwości nowych technologii, w tym API Facebook Connect na kanale serwisu video.
Przypominamy pierwsze odcinki:
Green Eyed World – interakcja z widzami
Internetowy miniserial marki Sprite został świetnie zintegrowany z social mediami. Najważniejsza okazała się integracja pomiędzy YouTube i Facebookiem. Dzięki API Facebook Connect udało się stworzyć społeczność wokół serialu i zaangażować odbiorców w jego życie. Widzowie mogli reagować na filmiki, komentować lub głosować. Podczas emisji odcinków aktywne były okienka dialogowe w mediach społecznościowych. Warunkiem było zalogowanie do Facebook'a, aby użytkownicy mogli komentować odcinki serialu z poziomu swojego konta.
Sprite buduje sieć fanów
Marka Sprite, która w projekcie Green Eyed World występowała na drugim planie, stała się towarzyszem głównej bohaterki. Pomagała jej odnaleźć się w nowych realiach, jednocześnie niczego jej nie narzucała. Historia młodej dziewczyny była opowiedziana w naturalny sposób, ale z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Marce Sprite udało się zbudować spójną narrację i wiarygodny związek między brandem a bohaterką. Wprowadziła komunikację z grupą odbiorczą na nowy, pogłębiony poziom.
Internetowa kampania marki Sprite była wspierana przez outdoor, bezpośrednie działania sprzedażowe oraz specjalną aplikację przygotowaną na iPhone. Do tej pory projekt Green Eyed World jest uważany za majstersztyk storytellingu oraz doskonałego wykorzystania narzędzi jakie daje internet.