Kawazmleczkiem.pl – portal Woseba

Autor ,

Emocje jakie kojarzą się z rytuałem picia gorącej kawy wykorzystała marka Woseba. Zaprosiła do współpracy znanego satyryka Andrzeja Mleczkę i uruchomiła pełen dawki dobrego humoru i pozytywnej energii portal z kawazmleczkiem.pl. Dzieła rysownika skrzętnie lokują produkt marki.

 

Pasjonaci kawy i bariści pokazują, że picie kawy w dobrym nastroju to przyjemność. Z serwisu kawazmleczkiem.pl internauci mogą dowiedzieć się, jakie są rodzajach kawy, sposoby jej parzenia i podawania. Głównym elementem, który wpływa na jakość conentu i przyciąga użytkowników jest rozrywka – dowcipy, powiedzenia i złote myśli o kawie, a przede wszystkim zabawne rysunki Andrzeja Mleczki.Tylko zobaczcie: http://kawazmleczkiem.pl/rysunek-nr-22/

 

Promocja portalu kawazmleczkiem.pl

W pierwszej fazie projektu rysunki satyryka znalazły się na kubkach w promocyjnych opakowaniach kawy Woseba. Marka stała się partnerem audycji ZET Cafe – plenerowej, letniej akcji Radia Zet, w ramach której w wybranych miejscowościach prowadzone były programy na żywo. W mobilnym studio goście mogli napić się kawy marki Woseba. Ponadto został zorganizowany konkurs na dowcip, dla słuchaczy oraz czytelników portalu kawazmleczkiem.pl. Woseba wyemitowała także kilka odcinków poradnikowych na temat parzenia kawy na kanale Youtube. Filmiki pod nazwą Coffee Tube stanowiły video blog portalu kawazmleczkiem.pl, oto jeden z odcinków:

 

 

Content jest promowany w mediach społecznościowych. Na Facebooku śledzi go ponad 49 tys. użytkowników. Promowany jest także w Google+. Rysunki Andrzeja Mleczki pochodzące z portalu kawazmleczkiem.pl żyją dalej w sieci, są sherowane i udostępniane m.in. na stronach przedstawiających zabawne memy jak kwejk.pl czy wykop.pl.



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Inbound Marketing

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU