Ambasadorzy marki - kampania „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool

Autor ,

Kampania „6-ty Zmysł Projektanta” od początku była strzałem w dziesiątkę. Whirpool zaangażował bowiem do współpracy znanych projektantów i popularnych blogerów modowych. Ambasadorzy marki firmując portal o modzie i promując edukację w zakresie dbałości o tkaniny nawiązują do produktu marki- pralek

Znane twarze, atrakcyjny portal i odpowiednia promocja – to sekret sukcesu kampanii „6-ty Zmysł Projektanta”, za którym stoi marka Whirpool.

Zatrudniając Bizuu marka wygrała na loterii

Marka doskonale dobrała ambasadorów projektu – są popularni, wiarygodni i dobrze się kojarzą. Ambasadorzy marki to projektant Michał Szulc, modelka i blogerka Kamila Szczawińska, Kamil Pawelski znany jako Ekskluzywny Menel oraz Zuza Wachowiak z duetu Bizuu. Zaangażowanie w projekt zwłaszcza Bizuu okazało się wygranym losem na loterii. Po tym jak duet zaprojektował suknię ślubną dla Agnieszki Szulim, która wzięła właśnie „ślub roku” z milionerem, o projektantach zrobiło się jeszcze głośniej, a jeśli ktoś wcześniej nie znał duetu to po licznych publikacjach w prasie na pewno go poznał. Taka darmowa reklama dla marki Whirpool jest na wagę złota. Im lepiej kojarzą się bowiem ambasadorzy marki, tym lepiej dla kampanii.

Wielkim kłopotem dla marki jest zaangażowanie w wieloletnią współpracę kogoś, kto z czasem jest bohaterem skandali lub traci autorytet w branży. Dlatego warto prowadzić działania Content Marketingu z firmami, które jednocześnie obsługują Klienta od strony Public Relations. Mają one najlepsze wyczucie i potrafią właściwie wybrać osoby do współpracy. Ambasadorzy marki Whirpool wciąż umacniają swoją pozycję w świecie mody i w mediach społecznościowych. Marka mocno na tym korzysta.

Atrakcyjny content

Drugim równie ważnym elementem strategii content marketingowej jest portal 6zmyslprojektanta.pl, który firmują ambasadorzy marki. Internauci znajdują na nim teksy o modzie, tkaniach, nowoczesnych technologiach, aż w końcu o tym jak należy dbać o materiały z jakich wykonane są ubrania.

W tym kontekście Whirpool zaczyna kojarzyć się odbiorcom jako marka, która na co dzień pomaga w dbaniu o to co tworzą dla nas projektanci, opisują blogerzy, a co finalnie trafia do naszej szafy. Firma jest blisko klienta.

Długofalowe działania

Whirpool dobrze odrobił lekcję z content marketingu i wie, że kampania – aby zadziałała - nie może trwać tylko przez moment. „6-ty Zmysł Projektanta” wystartował w 2015 roku i trwa do dziś.



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Content Marketing

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU