Twojarownowaga.pl – jak dzięki celebrytom Jurajska buduje swój brand content

Autor ,

Marka Jurajska postawiła w stu procentach na content marketing już w 2014 roku. To wtedy postanowiła budować brand content o koncepcję work&life balance zapraszając do współpracy celerytów

Rynek wody nie należy do łatwych. Konkurencja jest ogromna, dlatego firma Jurajska postanowiła wesprzeć tradycyjną reklamę całym wachlarzem działań prowadzonych w internecie. Elementami układanki brandedcontentowej stała się platforma www.twojarownowaga.pl, współpraca z celebrytami, a następnie zmiana szaty graficznej etykiet i w końcu wypuszczenie spotu z piosenką „Taką wodą być”, jednym z największych przebojów zespołu Happysad. Strategia, która wciąż jest realizowana i wzbogacana, rozpoczęła się w kilka lat temu.

 

2014 – start kampanii „Twoja równowaga”

Marka wystartowała wówczas z kampanią reklamową pod hasłem „Twoja równowaga”.

Danuta Krzemień-Syrek, szef działu marketingu w firmie Jurajska komentowała ją wówczas tak: „Nowa strategia ma na celu wskazanie jasnej i rozpoznawalnej tożsamości marki, nakreślenie jej cech i wizerunku, co w efekcie pozwoli na wyróżnienie jej na tle konkurencji”.

Woda, dzięki kampanii miała się stać elementem stylu życia Polaków. Realizacją kampanii zajęła się agencja Insignia. Centrum realizacji koncepcji work&life balance – opartej o cztery filary: relacje, praca, organizm i samorealizacja - stał się serwis lifestyle’owy www.twojarownowaga.pl. Wspierany był on o aktywne działania na Facebooku i newsletter.

Nad budową brandu pracowała specjalna redakcja składająca się z redaktora, trzech dziennikarzy, 2 blogerów i ekspertów m.in. z dziedziny psychologii i żywienia. Teksty publikowane na stronie wpisywały się w trend poradnikowy i pomagały czytelnikom na głębsze poznanie koncepcji work&life balance.

Już te działania stawiały markę w pozycji eksperta. Jednak Jurajska poszła o krok dalej i zaangażowała do współpracy znaną modelkę i prezenterką „Pytania na Śniadanie” Karolinę Malinowską.

Celebrytka przeprowadziła serię ekskluzywnych wywiadów z gwiazdami kina, muzyki oraz świata mediów. Znani ludzie opowiadali w nich jak radzą sobie z łączeniem pasji, pracy, znajdowaniem czasu dla bliskich.

Wywiady emitowane w TVP można oglądać do dziś na kanale „Twoja Równowaga” na YouTube. W rozmowach o równowadze wzięli udział m.in. aktorzy Jakub Wesołowski, Paweł Delgąg i Maciej Musiał, aktorki Katarzyna Glinka i Anna Cieślak, podróżniczka Beata Pawlikowska.

 

Film z Beatą Pawlikowską: https://www.youtube.com/watch?v=i1kAeP-prbE

 

2015 – zmiana szaty graficznej

Kolejnym elementem umacniania wizerunku opartego na równowadze, była zmiana szatę kolorystyczną etykiet.

- Nowa szata graficzna naturalnej wody mineralnej Jurajska jest niezwykle harmonijna, zrównoważona, lekka i delikatna. Nowe etykiety stały się bardziej przejrzyste, czyste, pozbawione ozdobników. Wybraliśmy taki kierunek, ponieważ jest on spójny z rolą Jurajskiej w życiu człowieka – opisywała Aldona Rogulka, brand manager marki Jurajska.

Etykieta w wersji lekko gazowanej opierała się na srebrnej barwie, w wersji gazowanej zachowała kolorystykę granatową, a niegazowanej - jasnoniebieską. Zmodyfikowane etykiety Jurajskiej miały podkreślać pochodzenie wody z Jury Krakowsko-Częstochowskiej oraz komponować się z hasłem „Jurajska. Twoja równowaga”.

 

2016 – spot z przebojem zespołu Happysad

W tym roku marka znowu postawiła wesprzeć swój wizerunek kampanią z udziałem gwiazd. W maju wypuściła spot reklamowy, do którego tłem muzycznym jest piosenka „Taką wodą być”, jeden z największych przebojów zespołu Happysad.

W kreacji reklamowej zawarto „esencję marki”: autentyczne emocje związane z rodziną, bliskość nieskażonej natury oraz obecność „jurajskich minerałów” w wodzie – mówił Wojciech Kosmalski, brand manager Jurajska. Za dwumiesięczne działania odpowiadają agencje OMD i Quality PR.

 

 



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Inbound Marketing

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU