Sokół, Linda i... Johnny Walker. Storytelling dedykowany na polski rynek

Autor ,

Teledysk „Rób to, w co wierzysz” pojawił się w sieci w 2015 roku i stał się hitem. Internauci chcieli zobaczyć kultowego aktora - Bogusława Lindę oraz posłuchać dobrego rapu – w wykonaniu Wojtka Sokoła. Obaj panowie biorąc udział w przedsięwzięciu zdecydowali się na promocję whisky – Johnnie Walker. Storytelling podzielił odbiorców

Klip pojawił się w sieci w 2015 roku. Singiel – który powstał przy współpracy z producentem whisky Johnny Walker - zapowiadał solową płytę rapera. Dziś tylko na kanale Youtube ma blisko 1,58 mln odtworzeń. Popularność zawdzięcza przede wszystkim znanym nazwiskom.

Klip „Rób to, w co wierzysz”, który promuje whisky Johnnie Walker, to wykon rapera  Wojtka Sokoła, z udziałem Bogusława Lindy. Scenariusz przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw, z kolei klip - Mojo Films i Platige Image.

Dobór rapera, aktora i słów piosenki tworzą idealny storytelling - tylko robiąc to, co naprawdę się kocha i w co się wierzy, można osiągnąć więcej. Pod tymi słowami podpisuje się właśnie marka Johnnie Walker.

Odbiorcy zobaczyli w produkcji sceny z „Sary” i „Psów” nawiązujące do kariery Bogusława Lindy, ale także koncertów Sokoła. Piosenka „Rób to, w co wierzysz” opowiada bowiem o drodze, którą przebył aktor i raper, aby móc znaleźć się w obecnym miejscu w swoim życiu. Finalnie panowie spotkali się pijąc whisky.

Teledysk, tuż po udostępnieniu ich w social mediach momentalnie rozszedł się po sieci. Jednych storytelling przekonał. Inni zarzucali marce nachalne lokowanie produktu. Krytycy zrównali klip do zwykłego spotu reklamowego.

Marka mimo wszystko jednak wygrała, bo wielu odbiorców doceniło taki dobór głównych bohaterów. Znani z determinacji, pasji idealnie pasowali do najlepszego światowego trunku, czyli whisky.

 



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Content Marketing
TAGI: Storytelling

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU