Powiew świeżości w firmowych newsletterach

Autor ,

Zima powoli ustępuje miejsca słonecznym wiosennym dniom. Warto wykorzystać zmianę pogody i nastawienia ludzi w newsletterach firmy. Oto kilka wskazówek na to, aby wraz ze zmieniającą się aurą zmieniła się aura newslettera marki.

 

1. Skoro wiosna to porządki

Wiosna to nie tylko porządki w szafie, ale też i w życiu. Ludzie będą chcieli odnowić siebie i to na wielu płaszczyznach. Nowe technologie, detoks organizmu, wakacje... W każdej dziedzinie będą szukać nowości. W newsletterze warto wykorzystać tą okazję i pokusić się o coś bardziej oryginalnego niż zwykły obrazek z tekstem obok. Marka do maila powinna użyć gifu lub chwytliwej grafiki bądź infografiki. 

2. Święta, święta...

Maj akurat w Polsce obfituje w różne święta, szczególnie w jego pierwszych dniach. Wykorzystanie polskiego patriotyzmu w newsletterze szczególnie przemówi do pokolenia X, z ogromnym zamiłowaniem do historii. Patriotyczne barwy, wspomnienia, infografiki i ciekawostki zamieszczone w newsletterze przyniosą duże zyski i dodatkowo podniosą wiarygodność i "twarz" marki. 

3. Chodźmy na spacer!

To naturalne, że jeśli wychodzi słońce to nie chcemy siedzieć w domu. Warto przy tej okazji zorganizować konkurs, nadając większego znaczenia spacerom, uprawianiu sportu i tak dalej. Powinno to mieć postać filmu, najlepiej w granicach 90 sekund, w którym zasady przedstawi influencer, a na końcu dodać hasztag nadany zadaniu konkursowemu. Takie działania skracają dystans między marką a klientem dodatkowo ocieplając jej wizerunek. Film doskonale nada się do newslettera, wyróżniając się na tle zdjęć z podpisami. 

4. Kolory

W tym czasie warto zmienić kolory newslettera na te kojarzące się z wiosną. Ciepłe, żywe kolory zachęcą klientów do skorzystania z produktów marki szczególnie jeśli połączy się to z punktem pierwszym z tej listy. Mailingi powinny od teraz tętnić życiem i odnosić się do jak najbardziej pozytywnych jego aspektów. 



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Content Marketing
TAGI: Newsletter

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU