Promocja wideo. Przykłady świetnego storytellingu.

Autor ,

Kampanie promocyjne w formacie wideo mają olbrzymi wpływ na konsumenta. Jeśli są oczywiście dobrze zrobione. Jeżeli chcemy mieć porządną promocję wideo musi się ona opierać przede wszystkim na storytellingu. Dobrym storytellingu.

 

Dobry storytelling to taki który pobudzi myślenie ludzi oglądających, rozpali w nich emocje. Nie muszą to być emocje pozytywne w trakcie oglądania, jednak końcowo gdy przedstawiane jest logo marki musi się ono kojarzyć dobrze. Firma wrzucająca film promocyjny do sieci musi się do niego przyłożyć. Nie ma tu mowy o żadnych kompromisach. Wideo musi być wykonane na najwyższym poziomie, przede wszystkim jeżeli chodzi o stronę przedstawianej historii, ale też ze strony technicznej. Ktoś spyta "jak wymyślić i opowiedzieć historię odświeżacza powietrza do łazienki? Przecież to niemożliwe". No właśnie nie. Impossible is nothing jeżeli wideo promujące dany produkt pobudza u ludzi odpowiednią emocję. Zapach do łazienki firma PooPourri postanowiła zareklamować z humorem: 

Ludzie kochają wzruszające historie. Między innymi dlatego popularne zrobiły się akcje typu "kup bezdomnemu ubrania, jedzenie i podziel się tym w formie wideo". Mało komu nie zrobiło się ciepło na sercu oglądając staruszka ze łzami w oczach. Wzruszyć postanowił także Pedigree. Opowiedzieli historię oślepłej kobiety, która "powierzyła swoje życie psu":

 

Storytelling niekoniecznie musi być mówieniem, może być wyrażaniem, pokazywaniem, prezentowaniem. Doskonały przykład promocji wideo daje GoPro. Nie wymyślają historii, pokazują tylko piękny świat, są w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie. A ich kamery doskonale potrafią uchwycić ten moment:

 

Wideo promocja to ruszający się obraz, a fakt ten daje nieskończenie wiele możliwości. Dlatego z dobrą historią, obrazem, z dobrym technicznie filmem, marka może dotrzeć do ogromnej rzeszy klientów. Ale to nie wszystko - wideo zdobywa sympatię klientów.



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Content Marketing
TAGI: Wideo

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU