Netflix pokazuje co działa

Autor ,

Netflix wchodząc do Polski określił się jasno - stawiamy na influencerów. I nie są to słowa rzucane na wiatr, ponieważ zrobił tak samo za oceanem i u naszych zachodnich sąsiadów.

 

Netflix wszedł na polski rynek 20 września 2016 roku, wcześniej organizując konferencję wprowadzającą. Nic nadzwyczajnego, jednak nadzwyczajna i rzadko spotykana była jej organizacja. Netflix bowiem podzielił konferencję na dwa różne wydarzenia. Osobne dla mediów i gwiazd i osobne dla... influencerów! 

 

Konferencja odbyła się w centrum sztuki współczesnej w Warszawie, a ta współczesność została przez Netflixa świetnie okazana właśnie poprzez taką organizację wydarzenia. Całe spotkanie dla gwiazd było raczej "na pokaz" co jest dosyć oczywiste. Pytania też zupełnie różniły się od pytań zadawanych podczas wydarzenia z influencerami. 

Co ciekawe Netflix nie zaprosił influencerów jako maskotki czy "przyładnienia" do całej otoczki konferencji. Netflix zaprosił ich, żeby robić z nimi biznes. Dlatego też specyfika pytań zadawanych na wydarzeniu influencerów była zupełnie różna, bo biznesowa. Na tym wydarzeniu prowadzący pokazywał liczne przykłady współpracy z influencerami między innymi właśnie z USA czy z Niemiec.

 

Sam pomysł na taką organizację eventu jest genialny, a fakt, że taką konferencję przeprowadził Netflix tylko pokazuje jak ważne są osoby z internetu. Netflix napewno nie zamierza oszczędzać na reklamie internetowej i wykorzystywaniu influencerów - najpewniej już niedługo zobaczymy efekty współpracy. Marki wprowadzające na rynek swój produkt nie powinny ignorować możliwości, które czekają w rękach influencerów. Organizacja takiej oddzielnej konferencji napewno zwiększy szanse na współprace. 



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Inbound Marketing
TAGI: Netflix

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU