Content Marketing to wiarygodne treści

Autor ,

Konsumenci nie są głupi. Dobrze orientują się w świecie komunikacji online i nie dadzą się zmylić obietnicom dawanym na wyrost. Dziś już nikt nie chcą być bombardowanym komunikatami marketingowymi. Zapoznają się tylko z tymi markami, które dają cenne informacje, przedstawiają obiektywnie swoje produkty i, co najważniejsze, są wiarygodne!

Tradycyjna strategia marketingowa coraz częściej zastępowana jest przez Content Marketing, który w kwestii budowania zaufania w Sieci odgrywa bardzo ważną rolę. Konsumenci wchodzą w interakcję tylko z markami, które lubią, i które są dla nich wiarygodne.

Oto kilka wskazówek, jak stworzyć wiarygodną treść i budować tym samym zaufanie klientów:

Bądź autentyczny. Wizerunek przedsiębiorstwa musi być prawdziwy. Nie twórz chwytliwych sloganów pełnych marketingowych zwrotów. Twoja strategia marketingowa powinna zawierać opis tego, w jaki sposób i jakim językiem będziesz zwracał się do klientów. Użytkownicy Sieci bardzo szybko zorientują się, czy jesteś wiarygodny i czy można Ci ufać?

Branding. Podkreśla pozytywny związek między firmą i jej pracownikami. Jest to świetny sposób, aby Twoja marka i treści były bardziej wiarygodne. Udostępnianie prawdziwych historii z życia firmy, umieszczanie zdjęć z wycieczek firmowych i budowanie kultury zdarzeń na swoim blogu, a także mających w tym swój udział pracowników za pośrednictwem własnych kanałów społecznościowych, sprawi, że Twoi pracownicy będą wspaniałymi ambasadorami marki.

Współpraca. Klienci spodziewają się, że Twoja marka będzie kuratorem tworzonych i gromadzonych przez siebie treści. W jaki sposób możesz sprostać ich oczekiwaniom? Użyj zewnętrznych źródeł! Współpraca z liderami branży wydawniczej, blogerami, zapraszanie do zabierania głosów przez osoby z zewnętrznych działów firmy, to kolejny sposób by Twój content był świeży i ciekawy.

Historie konsumentów. Ponad 80% osób twierdzi, że opinie i rekomendacje od osób, których nie znają wskazują jakość marki oraz wpływają na to, co kupią - to jest doskonały powód do m.in. przedstawiania Twojej marki związanej z historią konsumentów . Skontaktuj się z klientem, który miał dobre doświadczenia z Twoją marką i stwórz studium przypadku, czytelnicy docenią to!

Tworzenie wiarygodnych, wartościowych treści pomoże Twojej marce zdobyć zaufanie jej odbiorców i potencjalnych klientów. Pamiętaj, aby wziąć moje rady pod uwagę, tworząc plan publikowanych treści na kolejny miesiąc. Twoja strategia marketingowa i wizerunek przedsiębiorstwa muszą być spójne.
Jeśli masz jakieś wskazówki na temat tworzenia wiarygodnych treści, podziel się pomysłami tutaj, w komentarzach lub poprzez nasze profile - Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+.

 

Nowości firmowe



ZAMÓW KONSULTACJĘ CONTENT MARKETING

KLIKNIJ



Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ

KATEGORIA: Content Marketing

ŚCIĄGNIJ E-BOOKA

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU